چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پیامی مشترک با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به اهالی خبر و رسانه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (ع)استان زنجان در پیامی مشترک هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.» رهبر معظم انقلاب ۲۲ آبان ۱۳۸۰

۱۷ مرداد سالروز شهادت راوی صادق و جاویدان نام عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری «شهید محمود صارمی» به نام روز خبرنگار مزین شده است.

این نام‌گذاری فرصت شایسته و مناسبی برای تبیین و بازنمایی جایگاه و منزلت والای حرفه مقدس خبرنگاری در جامعه و ارج‌نهادن به زحمات خبرنگاران و زحمت‌کشان عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است.

کسانی که به‌مثابه وجدان آگاه، چشم بینا و زبان حقیقت‌جوی جامعه، نقش مهم و بی‌بدیلی را در بیان حقایق، شفاف‌سازی جریان اطلاعات و تنویر اذهان عمومی بر عهده داشته و در این مسیر و با وجود همه سختی‌ها، دلسوزانه و صادقانه به رسالت حرفه‌ای خود عمل می‌کنند.

امروز و در میانه نبرد روایت‌ها و در مقطعی که دشمنان و بدخواهان، امید و اعتماد مردم به‌نظام اسلامی را نشانه گرفته و از همه توان و امکانات خود برای ناامید کردن مردم و خدشه‌دار کردن اعتماد عمومی استفاده می‌کنند، مسئولیت به‌مراتب سنگین‌تری متوجه اصحاب فهیم رسانه کشور بوده و می‌طلبد که تلاش آن‌ها بسیار هوشمندانه، امیدآفرین و خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمن باشد.

ضمن بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه بویژه شهیدان والامقام سیدمرتضی آوینی، محسن خزایی و محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، بالاخص فعالان مجاهد و متعهد پهنه اطلاع رسانی و خبر استان زنجان، تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون ایشان در تحقق رسالت والا و حرفه ای به منظور توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را مسئلت می نماییم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

حسن بیگدلی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha